Välkommen hit :D ♥

Hejsan, jag heter Vanessa Wallderin och jag kommer ha denna bloggen. Jag är snart 13 år. Jag har hafft några andra bloggar tidigare men har dock inte fastnat för den och de har bara inte blivit så bra... Men nu har jag gjort ett shema eller vad man ska säga och har kommit på massa roliga saker som jag kan göra! ♥
Jag har en hund som heter Bus som snart 3 år. Jag rider oxå på ridskola som tar upp mycket av min fritid.
Jag har en favorit ponny som heter Tuva. Hon betyder sjukt mycket ♥
Ni får en bild på Tuva, Bus och mig i slutet!
Skriv gärna era bloggar i en kommentar så kollar jag dom och kanske följer dom via blogglovin om jag fastnar för dom :D
De kommer komma en liten överraskningen sen på bloggen. Så håll utskik ♥
lilla jag <3
Min hund fast de va när han va liten :) <3
Och finatse Tuva <333
Puss o kram Vanessa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0