Snart ska man sova! Och en läskig sak :O

Snart ska jag sova. Idag har jag varit med Kristin och vi har haft de super mysigt ♥
Sen gick jag hem, med dator väskan, kamera väskan, en ryggsäck och Bus... Och precis när jag skulle skicka sms biljett så dog mobilen.. Så lyckat! Så jag var tvungen att gå hem till min pappa först. Och de var så sjukt tungt allting jag bar på. Så när jag kommer hem till pappa och tar av mig all packning känns de som om jag flög haha ;)
Sen igår oxå! De va så LÄSKIGT! Jag och kristin skulle gå och möta upp fina tjejerna. Julia (min bästis) och Emma min kompis. Så jag och Kristin börjar gå ner för vägen. Och där har dom värsta racet! De var två bilar som seriöst körde i 190 km. Men jag och Kristin tar oss över till andra sidan av vägen. Och där hände de sjukt mycket läskiga saker! De kom en fullgubbe mot oss så vi var tvungna att springa in på en annans tomt.. och sen typ massa annat. De värsta jag varit med om på lääänge!
Aja, snart ska jag sova! Imorgon är de första skol dagen och den ser jag inte fram imot....
Nu blir de att gå och fixa med tänder och allt..
Hejdå <3
//Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0