HATAR HATAR HATAR !

Jag blir galen! Igår somnade inte jag förens typ vid kvart över 11 eller nått sånt. Och de är rätt sent, eller de tycker jag iaf. Sen så vaknar jag klockan halv sex och är trött, men jag kan inte somna -.-
Så nu har jag legat vaken i typ 1 timma snart. Så efter de hade gått 30 min så bestämde jag mig för att sätta på datorn eftersom vrf ska jag bara ligga i sängen och kolla upp i taket och hoppas på at något rolgt ska hända??
Så då kan jag ju göra lite tidsinställda och så. Tack, så mycket till er som kollar bloggen! <3
Jag har börjat få ont i halsen oxå... Eller de gör ont när jag sväljer så jag hoppas att de försvinner snart ;-)
Jag och min favorit kompis på kvällarna! mrs kudde <3
puss o kram
//Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0